2013. október 22., kedd

Lúdláb kicsit másképp

Sziasztok!

Ma átköltöztettem a régi blogomat ide, szóval azt a pár receptemet is átmentem, amit oda feltettem. Kezdjük a kissé átalakított lúdláb receptemmel. Csak ajánlani tudom. Szóval kezdjünk neki.

Hozzávalók:

- 6 tojás( ebből készítjük a piskótát, amihez még adunk 6 evőkanál cukrot, 6 evőkanál lisztet, sütőport, vaniliáscukrot)
- 7 csapott evőkanál liszt
- 7 evőkanál kristálycukor
- 3 evőkanál kakaópor
- 4 dl tej
- 25 dkg vaj
- 15 dkg csokoládé (olvasztott csokinak a tetejére)
- ízlés szerint RUM (nahh az én receptem itt tér el, mert én nem rummal, hanem cherryvel készítettem és így egy enyhén gyümölcsös ízt kapott, ami szerintem isteni!)

Elkészítése:

Mint az elején írtam a 6 tojásból a szokott módon piskótalapot sütünk. Erre jön a következő krém: a 7 csapott evőkanál lisztet, a kristálycukrot és a kakaóport simára keverjük 4 dl tejjel. Majd sűrű krémet főzzünk belőle. Amikor kihűlt, 25 dkg habosra kevert vajat teszünk hozzá, majd ízlés szerint rummal (esetünkben cherryvel) ízesítjük és a piskótára simítjuk. 15 dkg csokoládét megolvasztunk gőz fölött és a megszilárdult krémre simítjuk. A cukrászdákba a szeleteket háromszög alakúra vágják, de itthon könnyebben kezelhető és kiadósabb, ha szép kis kockára vágjuk őket.

Fázis képek:

1. lépés Piskóta készítés
2.lépés Piskóta sütés
3. lépés Főzött krém főzés
4. lépés Főzött krém hűtés
5. lépés Kevert krém felkenése a piskótára
6. lépés Gőz fölött csokoládé olvasztás
7. lépés Olvasztott csoki felkenése
8. lépés Tálalás
Jó étvágyat hozzá és ha akarsz hagyj egy kommit 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése