2013. október 26., szombat

Nem recept, de öröm :)

Most nem egy recepttel jöttem, csak egy jó dolgot akarok megosztani veletek. Bővült a konyhai repertoárom. Egy elég hasznos kis kütyüt kaptam, méghozzá egy kimondottan tészta főzéshez használatos edényt. Eddig mindig szenvedtem, mert nem szerettem a spagettit eltörni, de kedvem se volt 4000 literes edénybe vizet forralni csak azért, hogy hamarabb kész legyen az étel, ezért mindig csak vártam és vártam, hogy az egészet ellepje a víz. S ez perceket vett el, arról nem is beszélve, hogy nem egyenletesen főtt át a tésztám és energiát pazaroltam rá. De ez most megváltozott! :D Párom meglepett vele, íme az új csodaedénykém a héten még száz százalék, hogy kipróbálom. Már csak helyett kell neki találnom az így is szűkös szekrénykémben...

A jobb oldali az, mellette a tegnap elmaradt nudli morzsáját pirítom épp :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése