2014. január 9., csütörtök

Csupacsoki süti

Utólag is Boldog Újévet Kívánok Mindenkinek! Van a tarsolyomban még 3 recept, csak időm nem volt még feltölteni, de mindent a maga idejében. Ez egy hiper gyorsan elkészülő, rettentően finom sütemény. Lehet variálni és az utolsó pillanatban betoppanó vendégeknek is ízleni fog. Szóval jöjjön a recept:

Hozzávalók:

- 25 dkg liszt
- 25 dkg cukor
- 1 csomag sütőpor
- 3 evőkanál kakaópor
- 1 darab tojás
- 5 dkg margarin
- 2,5 dl tej
- 10 kocka étcsokoládé vagy csokoládépasztilla (olyan 5 dkg)

Elkészítés:

Lehetne bonyolítani, hogy először felverjük a tojásfehérjét blabla...de mivel én siettem (hirtelen betoppanó vendégek), ezért mindent összeöntöttem egy tálba, összekevertem, az étcsokoládét feldaraboltam és a tetejére szórtam és ment is a 160 fokos sütőbe, 25-30 percre. Tűpróbával ellenőriztem, ha valakinek gyengébb a sütője, figyeljen arra, hogy a tű tisztán távozzon a sütiből. Végül porcukorral tálaltam. Lehet variálni gyümölcsökkel, pl. meggyel, naranccsal, de akár fehér csokoládéval, nutellával is el lehet készíteni, itt mindenkinek a saját fantáziájára bízom a továbbiakat.

+ Megjegyzés: Én szívesebben készítem magas falú tepsiben, mert akkor szép és arányos kockákat kapunk.  Esetemben egy 20x30-as formában történt a sütés.

Fázisképek:

1.lépés: Mindent egybeöntök és kikeverem a masszát
2.lépés: Kizsírozott, kilisztezett tepsibe öntöm
3.lépés: Feldarabolom az étcsokit
4.lépés:Megszórom vele a tetejét, itt lehet hozzáadni a gyümiket
5.lépés: Készre sütjük 160 fokon kb. 25-30 perc alatt
Tálaláskor megszórjuk porcukorral

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése